buona sera

Ha valaki megfogná a kezem....

Hello kedves… mi újság – Gaba, Marko és Dominic

2017. március 28. 20:52 - nem a szőke

Hello kedves… mi újság…ne aludj… próbálkozott Gaba szombat éjjel, de már aludtam.

 

- Szia, mi a helyzet? Jelentkezett Marko. Szívesen felajánlom a társaságom, ha unalmas lenne egyedül.

- Tudod, van egy barátom hét hónapja, igaz ő is fiatal.

- Na a mázlista

- De azért jól esik, hogy megkerestél, de miért engem, nem én vagyok a korosztályod,

- Hát igazán felejthetetlen volt az az este. Örök élmény

- Tényleg ennyire jól érezted magad velem?

- Persze, nem hiába szerettem volna.

Végül megegyeztünk, hogy nem.

És akkor, egyszer csak Dominic is írt.

Szia, szép reggelt gyönyörű szépségem, kedves E.. Ne haragudj, hogy nem jelentkeztem, bocsáss meg, hogy nem írtam. És így tovább, egy oldalon keresztül:  hogy azóta sem volt olyan élményben része, és minden pillanatát élvezte az együttlétnek…  Ahogyan fogalmazott: nem csak szex volt, hanem igazi szenvedélyes, odaadó együttlét. És hogy mennyre szeretne velem személyesen találkozni, hogy elmondja, mi van vele, mert én megértem, és jó tanácsokat adok, és igazán csak bennem bízik,  és hogy újra együtt legyünk, mert ugye azóta is rám gondol.

Akkor miért nem jelentkeztél nyolc hónapja?  – nem tudom, jött a válasz.

Most ne boncolgassuk miért nem jelentkezett, nem is érdekes. De kevésen múlt, hogy ismét be nem dőltem. Mert igaz, ami igaz, a múltban nagyon törte magát hogy velem legyen, és kétségtelen, hogy mindig egyértelműen kitűnt hogy élvezi. Csak egy idő után ugye mindig volt valami pillanatnyi probléma, amiben a segítségemre szorult, és mivel számomra is megmagyarázhatatlanul, a nők hülye módján reméltem, hogy „megmentem”, valahogy mindig úgy alakult, hogy igen, segítettem. Beléptem a levehető HP-k kategóriájába.

Most amikor egyszer csak irt, újra meg újra elolvastam a nekem oly kedves sorokat.  És már csaknem ott tartottam, mint máskor, hogy egyre inkább felértékelődik bennem a másik megkeresése.

És egyszer csak leesett a tantusz. Dominic nem hülye, pontosan tudja, mire ugrom.  A hülye itt megint én vagyok, hogy nem jöttem rá rögtön, hogy valamit akar.  Vagy egyszerűen átállt a fizetős oldalra, és azt hiszi hogy  azóta sem találtam senkit, és fizetni fogok azért, hogy vele legyek?

Később az üzenetváltásból kiderült számára, hogy igen, van egy fiatal barátom, akinek fontos vagyok, aki odafigyel rám és emellett igen kitartó és jó az ágyban is.  Ennek ellenére nem utasítottam el.  Beszéljünk, írta. Úgy tűnik,  azóta  újra sikerrel küzd  a hiányommal.

Ismét meg kell állapítsam, Gaba a legjobb választás, kellemes együttlét, semmi bonyodalom.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://buonasera.blog.hu/api/trackback/id/tr5912383561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.04.01. 02:14:59

"Akkor miért nem jelentkeztél nyolc hónapja?"

Nem akarok ünneprontó lenni, de a leírt körülmények alapján nekem férfiszemmel már a legelső gondolatom az volt, hogy ez a magasztos szöveg (amit csak azért mondott, mert rutinos férfiként sejtette, hogy egy, a te helyzetedben lévő nő ezt szeretné hallani) csak egy újabb dugás előkészítésének szólt. Sajnálom.

nem a szőke 2017.05.17. 14:21:30

@zpetal: Mostanában sajnos, vagy szerencsére ritkábban vagyok fent. A magasztos szöveg nála nem szükséges feltétel, ha a cél, az, amit írsz. Éppen ezért érthetetlen.
süti beállítások módosítása