buona sera

Ha valaki megfogná a kezem....

Uraim, kössék fel a gatyájukat

2017. június 09. 14:26 - nem a szőke

"Igaz egy tízessel több vagyok, mint akit keresel, de a feltett régi képeid miatt azt gondolom egy két estét eltöltenék veled." Először is, ha már, akkor régi képeid ellenére.

De hát a képeim nem régiek, és nem tudok mit kezdeni a korcsoportnál egy tízessel idősebbel. Pláne a kegyesen felajánlott egy két estére. Miért is nem veszi már észre annyi férfi, hogy az a világ elmúlt, amikor elájultunk a megtiszteltetéstől, ha kegyesen ránk pillant, ír és még drága idejéből is áldozna ránk.

A francba az otthonkával, ide nekem a magas sarkút - írta egy nőtársam -  a megváltozott szemléletet egy mondatba sűrítve. Így vagyok ezzel én is, máshogyan gondolkodunk, mint anyáink, de a nálunk tíz évvel korábban születettektől is eltérő a szemléletünk. Már nem az unokáknak vagy a papucs férjnek élünk, nem vonz a legjobb háziasszony, feleség, anyós, nagymama szerep. 

A gyerekek felnőttek, újra lehetőségünk van önmagunk felé fordulni, Van, aki könnyen, mások nehezebben értik meg, hogy ők maguk is lehetnek fontosak, hogy szabad önmagukkal is törődni. Egyáltalán újra megismerni, bevallani saját vágyaikat és örömteli életet varázsolni önmaguknak. 

Két évvel ezelőtti magamra találásom az én környezetemet is meglepte, többségükben legyintettek, hogy egy két hónap és megnyugszom, beletörődök, betörök. Hiába, nem akartam újra visszasüllyedni a posványos életbe, nem akartam én is otthonkában és papucsban a közértig klaffogva tölteni napjaimat. Esélyt sem akartam adni, a süllyedésre. A korábbi programok mellé (színház, uszoda, kiállítások) új hobbit találtam. Festeni kezdtem, és elkezdtem zumbázni is.  A nagy családi házból kényelmes, új építésű lakásba költöztem. Ételfutártól rendelem a diétás menüt és igen, újra utazni is fogok.

hautefavesdeux_tumblr.jpgDe a legnagyobb változást mégis a férfiakhoz való  viszonyom átalakulása jelentette. Ugyan sosem voltam a hagyományos feleség típus, a számomra fontos dolgok mindig is a fakanálon túl voltak. A baráti köröm férjei is inkább maguk közé valónak tekintettek, amikor beszélgetésre került a sor.  De most -  a család oltárán feláldozott évek, évtizedek után - újra érzelmekre, szeretetre, ölelésre vágytam, arra, hogy nőnek nézzenek. Újra odafigyeltem az öltözködésemre, frizurára, manikűrös, pedikűrös, és masszőr mind értem vannak. és a megváltozott életszemléletem, az hogy szerethető vagyok, hogy én is fontos vagyok, egyszerre csak meglátszott a képeimen is. Az első meglepő megjegyzést egy volt kolléganőtől kaptam:."mikor lettél ilyen k.... jó nő, írta egy képemhez. De még hónapok múlva is elbizonytalanodtam, amikor egyre fiatalabb férfiak is megdicsértek.  Persze, tudom, hogy nem érdek nélkül dicsértek, egyértelműen ki is fejezték a mögöttes szándékot, de  azért mégiscsak velem akartak találkozni, a nagy korkülönbség ellenére is. Mert értékelik a nőiességet, a nyugodt, határozottságot, megtiszteltetésnek vennék, ha bekerülhetnének a körbe.

Végül elfogadtam, hogy igen, kölcsönösen örömet tudunk okozni egymásnak, és elfogadtam egy kapcsolatot, ami több mint tíz hónapja tart.  A partnerem sokkal fiatalabb nálam. 

És  akkor beszól egy háromszor annyi idős pasas, és azt hiszi hogy majd elájulok az ajánlattól. Hát nem. Mert nem csak a fizika vonzerő tekintetében nem veheti fel a versenyt, hanem  ezzel a bunkó stílussal meg sem közelíti a legalsó szintet sem.

Uraim, szedjék össze magukat.

Hölgyeim, ha eddig még nem tették, akkor itt az idő, hogy változtassanak, találjanak saját útjukra. Persze csak ha úgy érzik, hogy mostani életük nem boldog. 

(Kép forrása : pinterest/hautefavesdeux.tumbir.com)

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://buonasera.blog.hu/api/trackback/id/tr312581485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drednaught 2017.06.10. 17:02:14

Kurvajó! Szükségből erényt, nemde nagymami?
Érdekes, hogy a fiatal nők még mennyire nyígnak, amiért többségében csak egy-két cumira/felpróbálni akarják őket a csúf, gonosz, lelketlen, érzéketlen pasheek, de amint évtizedekkel később úrrá lesz a faszhiány, ugyanaz a dolog, ugyanaz a közeledés, ugyanazon csoporttól hirtelen blogposztért és hátbaveregetésért kiált. Micsoda idők :)
El is képzeltem egy szobortervet: egy éppen az érettségijéről hazaérő, még talpig nyakkendőben "álló" srác előtt nagymamakorú nő térdel. A háttérben angyalok citeráznak. Az lenne a címe, hogy a női önigazolás apoteózisa.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2017.06.11. 07:50:53

Én nem nagyiznám le a posztírót, de a férfi igenis jól írt a saját szemszögéből. A régi képeid miatt(amit ő réginek hitt), és azokon valószínűleg (és saját bevallásod szerint is) jól nézel ki. Nyilván úgy gondolta, hogy most már lepukkantabb vagy a (szerinte) régi képekhez képest.
Vagy úgy érzed, hogy annak ellenére akar veled szexelni, hogy jól nézel ki a képeken?

Az "ellenére" csak akkor lenne igaz, ha a képeiden lepukkant lennél, viszont te zengedeztél magadról és képeidről dicshimnuszokat ebben a posztban.
Szóval a sértett puffogás nem erény, főleg, ha ilyen hülyeségek leírásához vezet.

Attól nem is beszélve, hogy ez a férfi legalább őszinte volt, nem ígért többet 1-2 szexnél. Persze, ha többet ígért volna, akkor lehetne panaszkodni, hogy 1 dugás után még annyit sem ír, hogy jó volt, lásd előző poszt.

Nők és a logika...

nem a szőke 2017.06.12. 11:21:42

@Drednaught:
Kezdjük ott, hogy nem kell a Nagymama beszólás.
Amúgy meg egy nagyképű - és ahogy, így elnézem a kommentelővel hasonló módon szocializálódott - férfiúi fensőbbségétől eltelt pasi gyakoroljon kegyet ott, ahol erre fogékony talajra lel.
Az ellenére a helyes, ugyanis ő azt feltételezi, hogy sokkal szarabbul nézek ki, és ennek ellenére töltene el velem egy két estét.
Végezetül, meg szerencsére nem kell aggódnom azon, hogy a fiatal szeretők, hogyan élik meg a helyzetet és egyelőre csak az a gondom, hogy miként hajtsam el őket, ugyanis, nem szokásom a folyamatos csere.

nem a szőke 2017.06.12. 11:29:24

@Awkward Avoidance Viking:
Belőlem nem a sértettség süt, inkább a csodálkozás, hogy a férfitársadalom online társkeresői még mindig itt tartanak.
Másrészt örülök a helyesírási-, stilisztikai elemzésnek, abszolút sikerült a lényeget megragadnod vele, nevezetesen, hogy te magad is sértve érzed magad, hogy hogyan is mer egy - a másik posztoló szerint - nagymami lesajnálni egy hozzá leereszkedő, magát a teremtés koronájának tartó pasit.
Hát így.

Drednaught 2017.06.12. 11:36:42

Sok mindent írhatnék, de legyen elég csak annyi, hogy igenis kell a Nagymama beszólás.
Még ha külsőleg úgy is érzi, hogy nem, de a nyelvhelyesség, a hozzáállás, a kivagyiság, az öntömjénezés így együtt egyértelműen a befőttek közé predesztinálja...
Az meg kifejezetten muris, hogy "felsőbbrendűségétől eltelt pasi"-t kiált egy vénasszony egy olyan blogposzt alá, amit ő maga címzett úgy, hogy "Uraim, kössék fel a gatyájukat".
Házhoz tetszett menni a lófaszért, mama...

nem a szőke 2017.06.12. 16:14:04

@Drednaught:
Maradjunk annyiban, hogy én a nekem levélirót, de még a kommentelőt sem küldtem el a fenébe, dehonesztáló megjegyzéseket nem tettem.
Ezért a vénasszony megszóltás nem engem minősit, ahogyan a hozzászólásod egyéb része sem.
Emellett furcsának találom, hogy miért is érdekelnek egy vénasszony gondolatai, mit is keresel ezen az oldalon? A nyelvhelyességról - amiálltólag szintén a koromra utal, - legyen elég annyi, hogy egy mai huszonéves nő levelével kicsit több gond lenne, mert lehet hogy a helyesirás ellenőrzés funkciót rutinból használná, de az nem önmagában még nem segit a nyelvhasználaton.
A posztban jelzett férfi és a fent megfogalmazott hozzáállás éppen azt a női szerepkör elvárást mutatja, ami nekem nem tetszik és nem kivagyiság, hanem ennek elutasitása az, amiról a bejegyzés szólt.
Egyébként pedig nem kell, hogy egy véleményen legyünk.
süti beállítások módosítása