buona sera

Ha valaki megfogná a kezem....

Milyen primitív vagy....

2017. június 07. 19:00 - nem a szőke

Milyen primitív vagy, írta két napja egy hatvanas férfi. Előtte bejelölt, hogy tetszem neki, és talán két szót is üzent. Egész napos konferencián voltam, a szünetben - rossz szokás - ránéztem a telefonomra, de nagyon sok üzenet volt így végig sem olvastam őket, nem hogy válaszoltam volna. Gondoltam majd este. 

Talán senkinek sem olyan sürgős egy új kapcsolat, hogy pár órát még ne tudjon várni. Eltelt 10 perc és jött tőle az üzenet, : milyen primitív vagy. Mindezt úgy, hogy a képeimen és a bemutatkozómon kívül nem tud rólam semmit, és legfeljebb annyit láthatott, hogy az ő rövid, cseppet sem szívhez szóló üzenete éppen az olvasottakhoz került.

Mondjuk a múlt héten is  volt egy ilyen eset. 

Hát Uraim!  Igen van olyan, hogy  a levélírót le sem szarjuk, igen van olyan, hogy nem válaszolunk, de engedtessék meg, hogy olyan is legyen, hogy nem tudunk azonnal válaszolni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buonasera.blog.hu/api/trackback/id/tr7112559193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása