buona sera

Ha valaki megfogná a kezem....

Ha valaki megfogná a kezem...

2017. április 03. 12:29 - nem a szőke

Ha valaki megfogná a kezem...
hallgatom a régi dalt most Kulka Jánostól. 
Igen, ha valaki megfogná a kezem. Ez az a boldogság, ami másnak esetleg természetes, és amire oly régóta várok. 
Fél éve, Erzsi azt mondta képzeljem el az életem, egy boldog párkapcsolatban. És - mint már mondtam - a legtöbb, ameddig eljutottam, hogy valaki megfogja a kezem. 
styleestate.jpgMióta ráébredtem több évtizedes magányomra, próbálok kilábalni belőle. De hasztalan keresem a társam, valakit, akivel megélhetem a feltétel nélküli szeretetre épülő kapcsolatot, amiben sosem volt részem. 
Ha valaki megfogná a kezem, amikor a gondok elárasztanak, amikor tengernyi teher nyomja a vállam, amikor nincs kedvem még a jóra sem.
Igen, ezeken a pillanatokon átsegítene a boldogság, hogy van valaki, aki megfogja a kezem. És  már tudom, hogy ez egyáltalán nem csekélység, hogy "csak" ezt tudom elképzelni.
Hiszen, ha van valaki, aki  megfogja a kezem, mikor sétálunk, vagy olvasunk, kávézunk.
Vagy megszorítja, és erőt ad, hogy megküzdjek a soron következő nap démonaival, vagy  legyőzzem sárkány önmagam és kedves, szeretni való nő legyek ismét.
Ha valaki megfogná a kezem, nőiességemet is teljességében megélhetném.
Pár hónapja is még azt hittem, hogy látni a férfiak szemében a vágyat, a gyönyört, segít a nőiességem megélésében. Talán ez is része, de önmagában nem jelenti a számomra az igazi Férfit, akiben megbízok, aki tudja mi a jó nekem, aki, ha ott van csukott szemmel is hátradőlhetek.
Akinek megengedem, hogy  felemeljen, és el merek rugaszkodni a földtől, vagy a vízben; és minden fizikai törvénnyel szemben védve érzem magam.
Mert fogja a kezem.
Nem tudom, hogy eljön-e? Hogy lesz-e valaki?

....Ha te lennél az, aki nekem mindenem volnál....

(Kép forrás: pinterest/blog.styleestate)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buonasera.blog.hu/api/trackback/id/tr8712397531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása