buona sera

Ha valaki megfogná a kezem....

Szia, nagyon csini vagy, ha van skypod felhívlak

2017. február 20. 20:38 - nem a szőke

Az egyik társkereső oldalon egy hónappal ezelőtt, kaptam egy levelet. Éppen nem voltam túlságosan topon, így kicsit feldobtak a szokásos "SZIA NAGYON CSINI VAGY,HA VAN SKYPED FELHIVLAK SZIA" beköszönéstől eltérő sorok: 

"Szia !Szép csodás napot kívánok!Ritkán vagyok itt igazán semmit nem tudok hogy megy itt minden ezért elnézésed kérem.Téged megláttalak és úgy érezte írnom kell Neked pár sort!Tudod az igazi angyalt szerintem mindig a kedélyéről lehet megismerni. Lényéből szüntelenül árad valami megmagyarázhatatlan derű. Olyan lelkiállapot, melyet az ember csak akkor él át néhány pillanatig, amikor felragyog a nap.Nem tudom de ahányszor az oldaladra kattintok én azt érzem hogy egy pillanatra kisüt a nap ez a levelet ezért írtam Neked! Szóval szívesen barátkoznék Veled.Sajnos ide nem tudtam képet feltenni de emailre tudok küldeni ha szeretnéd.Ne haragudj ha zavartalak .Az én email címem. Ha gondolod ide tudsz írni de képet is küldesz azzal máris széppé teszed a napom!:-) Szép napot Neked, ha zavartalak ne haragudj rám!!"

Szokás szerint megköszöntem, bár  valójában nem is igen néztem meg, csak később, de már, jött is a következő:"Szia!Köszi hogy írtál máris szép lett a napom.Tudod valahogy elvarázsoltál engem ezért írtam Neked.A szépség egy nyílt ajánlólevél, amely a szíveket előre megnyeri számunkra.Tudtad?A szépséged én szerintem oly varázsfényt kölcsönöz az egész valódnak hogy a megjelenéseddel és mosolyoddal meghódítod a szíveket, és barátokat szerez anélkül, hogy tudnád"

Beszéltünk már itt arról, hogy hülyeség komolyan venni, mert  misem könnyebb mint néhány Ctrl C Ctrl V alkalmazásával saját, vagy mások korábban megírt szövegeit bemásolni.

És akkor most itt állok a rögvalóság talaján, ugyanez a férfi, ugyanezt a szöveget, pár hete már megírta nekem. Könyörgöm, nem is emlékszik, hogy kinek írt? A fotó sem rémlik? 

Arról nem is beszélve, hogy előző alkalommal, is pár hasonló levélke és utána huss, már ott sem volt.Továbblibbent. Így azután én is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buonasera.blog.hu/api/trackback/id/tr8412265188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása