buona sera

Ha valaki megfogná a kezem....

Péter harmadszor is,

2017. március 17. 11:37 - nem a szőke

avagy miért is írnak ugyanannak a nőnek többször

Hát jó, mindenre a pasik sem emlékezhetnek, a felejtős nőkre meg végképp. De akkor mégis mi fogja meg őket, miért jelentkeznek újra.

Péter, a látszólag álom pasi, aki ugye nyolc hónap után újra jelentkezett, majd  megkérdezte és én bizony megírtam, hogy  milyen emlékeim vannak róla. Ezután  törölte a profilját. Barátnőm mondta, hogy a kettő között nincs összefüggés, mert ne legyek már ennyire öntelt, meg hogy  pont leszarja, hogy egy hülye idős nő mit ír neki.

Mondhatnám, hogy nem lepődtem meg, (pedig, de) amikor egy hete egy másik online társkereső oldalon ismét írt: - Szia! ismerkedhetünk?

- Péter, most komolyan?

- Igen...nőiesnek érezlek...
Mit szabad tudni Rólad?

- Kedves Péter, 
Igen, valóban nőies vagyok, és az elmúlt évben megtanultam azt is elfogadni, hogy nálam sokkal fiatalabbak keresnek meg, és nem csak egy-egy futó szexre.

A most komolyan kérdésem, arra vonatkozott, hogy immáron harmadik alkalommal írtál nekem, és annyira megragadhattam a figyelmedet, hogy ismét nem emlékszel a megelőző alkalmakra.

1. kb. egy éve: olasz espresso, vagy tea ? kérdezted- válaszul írtam egy kis szösszenetet a ristrettoról és a lattéról, majd még némi levelezés, majd gyorsrandi és rapid szex.

2. másfél- két hónapja ismét írtál, a leveled alján akár visszaolvashattad volna a korábbi levelezésünket - de nem tetted.
És mikor emlékeztettelek, hogy már egyszer túlestünk a rapid szexen is, ami ugye elementáris hatású lehetett, ha gőzöd sem volt rólam.
Most ugye nincs lehetőséged visszaolvasni, ezért is foglaltam össze az előzményeket.
Persze, lehet hogy rosszul látom a dolgokat és akár arra is gondolhatnék, hogy milyen jó, hogy többször is megakad a szemed rajtam.
És az is igaz, hogy nem te vagy az egyetlen, aki többször is úgy keres meg, mintha sosem látott volna képet rólam.
Összegezve: nem bánt, nem is bosszant, csak csodálkozom. Azt gondoltam, hogy pszichológia tanulmányok mellett (ha igaz, amit tavaly mondtál), jobban kellene, hogy emlékezz az emberekre.
Kivéve, ha az elmúlt egy év, 365 nőt jelent.

Mit tesz Isten, a válasz elolvasását követően itt is törölte a profilját. Erősen gondolkodom rajta, hogy kísérleti jelleggel minden oldalra feljelentkezem.

Amúgy persze  szót sem érdemelne, ha ő lenne az egyedüli. Talán két nappal később keresett meg egy férfi, akivel egy hónappal korábban Viberen, már  a randi megbeszéléséig is eljutottunk, amit azután aznap mondott le.

Ne haragudj, de nem emlékszem rád - írta, mikor jeleztem, hogy már pár kört futottunk. Nem haragszom, csak nem ér meg  egy hangyányi erőfeszítést sem, hogy bármit beletegyek egy ilyen ügybe.

Szóval nem tudom, nyilván könnyebb dolgunk van, nekünk nőknek, mert nem mi keresünk meg egy csomó pasit, de ők meg ne vegyék zokon, ha egy ilyen indítás után, mi is pont leszarjuk őket.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buonasera.blog.hu/api/trackback/id/tr712344737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása