buona sera

Ha valaki megfogná a kezem....

Szerelem, szeretet, önfeledt pillanatok

2017. március 29. 19:43 - nem a szőke

Nem értem, hogy egy normális, boldog kapcsolat miért elérhetetlen álom némelyeknek.

Amikor Erzsi azt mondta, képzeljem el magunkat boldog pillanatokban  (magam és azt, aki ugye még nincs), rájöttem, hogy annyira nem volt részem ebben, hogy elképzelni sem tudom. Csak odáig jutottam el, hogy valaki, aki szeret, megfogja a kezem.

Ekkor kezdtem el képeket gyűjteni meghitt együttlétekről, örömtelinek gondolt pillanatokról - szeretetről, szerelemről. Annyira idegen volt számomra ez a világ, hogy kezeket kerestem, amelyek kifejezik.

13124786_10201706450300346_7458151624959350107_n.jpgEbben az időszakban keresett meg Sigmund. Ő nem igazán beszélt/írt jól magyarul, én hasonló nehézségekkel küzdöttem a német nyelvvel. Szeretett fotózni, így hamarosan a képek is segítették a megértést. Mindjárt a levelezésünk elején - mintegy a találkozásunk szimbólumaként - küldött egy fotót, melyen egy férfi és egy női kéz közeledik egymáshoz, csak az ujjak hegyén érintik egymást.  Nagyon meglepett. Nem esett szó a kezeknek  az én asszociációs rendszeremben gyakorolt hatásáról.  A nyelvi nehézségek  mellett sajnos a távolság is  ellenünk szólt, valahogy mégis úgy éreztük, egymásra találtunk. 

És egy nap pontosan azt a fotót küldte el, mely  a legkedvesebb volt nekem, amely a leginkább kifejezte számomra azt a boldog párkapcsolatot, melyben feloldódhatok, s melyben egyre kevésbé remélem, hogy részem lesz.

Az öröm és meglepetés mellett fájdalmas is volt  ráébredni, hogy talán ő lett volna az, ő lenne, a soha létre nem jövő, igazi kapcsolatom. Azóta nem levelezünk.

Álljon most itt egy másik szeretett fotó, szintén a Pinterestről gyűjtve.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://buonasera.blog.hu/api/trackback/id/tr312386141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.04.01. 02:08:01

"Nem értem, hogy egy normális, boldog kapcsolat miért elérhetetlen álom némelyeknek. "

Mert egy normális, boldog kapcsolat felépítése elsősorban a kompromisszumokról és a közös, kemény munkáról szól. Aki meg erre képtelen, és csak a vágyálmaiból és elvárásaiból épített légvárában várja a herceget/hercegnőt, az sajnos tökéletesen megérdemli, hogy magányosan öregedjen meg.

A leírt történetben meg szerintem nem magába Sigmundba lettél szerelmes, hanem abba az álomképbe, ami a fejedben róla kialakult a levelezgetés során.
süti beállítások módosítása