buona sera

Ha valaki megfogná a kezem....

Magára hagytam

2017. július 19. 11:18 - nem a szőke

Magamra maradtam, magára hagytam az oldalam.

12494891_10201345930007564_2169257059804982498_n.jpgBiztosan ti is voltatok így, hogy teljesen reménytelennek éreztétek a helyzetet. Esetemben a párkeresés kudarca mellett a hivatali packázások is betonba döngöltek.

Jó nem mondom, hogy nem lájkoltak, néhányan írtak is, de lényegében mind csak ágyprogramra gondoltak.
Új kísérletet kezdtem hát. teljesen átírtam a bemutatkozó szöveget, az eddiginél is nagyobb hangsúly helyezve a szellemi társ vonalra, és feltettem - elrettentésül - néhány reggeli és esti fáradt, smink nélküli képet.
Semmi változás.
Biovibrátort meg nem cserélek.
Sajnos mostanában a remény is alábbhagyott.
Pedig tudjátok bárhol nőhet virág....
Fotó: bárhonnan is - bocsánat, nem írtam fel - köszönöm
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buonasera.blog.hu/api/trackback/id/tr3412673983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása