buona sera

Ha valaki megfogná a kezem....

Szeretem az érett prostit....

2017. május 23. 16:58 - nem a szőke

Szeretem az érett prostit – írta kis mosi fejjel. Tudom, tréfának szánta, együtt kell hallani/olvasni azzal, hogy korom ellenére nagyon is szexi vagyok. De mégis. Úgy voltam most vele, mint Cirano, én mondhatom magamról, hogy úgy jön hozzám mintha egy koros kurvához menne. De hogy jön ő ahhoz, hogy az orromról beszéljen.

Pedig több mint egy évig jól működött: semmi bonyodalom. Semmi plusz energia.

Elegem lett a szerepből.

Az érett prostinak – aki azért eléggé szexi, és akire mindig beindul – egy másik nagy előnye is van. Nem várja el, hogy udvaroljon, hogy moziba vigye, bemutassa a barátainak, nyilvános helyen együtt mutatkozzanak.

Az érett prosti azonban megengedheti magának, hogy ő is csak használja a pasit.

Gondolt-e egyszer is úgy magára. mint egy fiatal prostituáltra, akit az idősebb nő éppen akar. Arra a kis időre, érzelmek, felvállalás nélkül. Nem hiszem, hogy egyszer is felmerült benne, hogy nem több, mint egy biovibrátor. És ha felmerülne, ha szóba kerülne, vajon mit érezne.

És itt van a lényeg. Egyenrangú felek játéka, két prostituált, akik, bár nem fizetnek, kölcsönösen használják egymást.

Nincs mit egymás szemére vetnünk.

De valahogy vasárnap mégis csak egy rongydarabnak éreztem magam.

Ki tudja - az egészségügyi partner kifejezés lehet, hogy még rosszabb.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buonasera.blog.hu/api/trackback/id/tr9912535027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása