buona sera

Ha valaki megfogná a kezem....

Online társkeresés - a kezdetek

2016. szeptember 18. 07:39 - nem a szőke

Hogy mi vett rá, hogy 42 nappal ezelőtt regisztráltam egy társkereső oldalra, ma sem tudom. Jó, megjelent egy hirdetés a gmailen, de biztosan voltak korábban is hirdetések. Mindegy, este feltettem a bemutatkozó anyagot és néhány képet. Másnap, az egész napom levelezéssel telt.

egyedul_elni_5.jpgKedveslevelű volt az első,  és az első üzenet: "De kár, hogy nem vagyok 175 cm magas" . A rövid üzenetben egy kis váratlan humor volt. (magas, legalább 175 magas férfit  írtam elvárásként). A következő órákat, napokat betöltötték a sorban érkező, kedves üzenetek.  Addig-addig, míg kértem egy képet, amin - bár szimpatikus - de kissé roggyant öregecske, mogorva ember volt.

Nyoma sem volt a levelekben érezhető derűnek. A kérdésemtől - hogy mi jellemzi igazán, a képen látható morcosság, vagy a levelek hangvétele - annyira megrettent, hogy  elnézést kért, lejelentkezett az oldalról és lemondta az első találkozást is.

Néha azóta is felbukkan, lájkol egy-egy képet a Facen, de lényegében eltűnt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buonasera.blog.hu/api/trackback/id/tr7811718071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása