buona sera

Ha valaki megfogná a kezem....

Viszony

2017. augusztus 24. 09:51 - nem a szőke

Van ugye a viszony.hu oldal, de sok más helyen is keresik egymást házasságban élő felek, hogy kissé feldobják a kötelező kűröket. Vagy ki tudja miért? Nincsen ezzel semmi bajom. Egy szegedi út során, a vonaton egy 74 éves hölgy biztatott rá, hogy ne foglalkozzak én a másik fél helyzetével, ha meg akarja oldani, oldja meg.  Törődjek saját magammal.  Ebben is lehet valami.

Mindenesetre a társkereső oldalon én társat keresek. Igaz nem ásó-kapa, összeköltözés, mindig fogjuk egymás kezét, mert ebből már kinőttem.  Mondjuk heti egy-két alkalom, egy két hétvége, közös programok, nem csak az ágy. Így nem tudok mit kezdeni a kapcsolatban levőkkel, a bonyolult kapcsolatban élőknél meg nem kívánok megfejtő lenni. A szűrés kedvérét a tetszésüket bejelölők közül törölni szoktam őket, hiszen még nem történt semmi, jobb az elején. Azért egy-egy mégis beesik.

 „ -Szia. Szeretnék Veled megismerkedni, amennyiben kölcsönös ez a gondolat,légyszi válaszolj.

- Szia, Ha partnered van, akkor miért írsz nekem?

- Miért ne? Inkább örülnél neki. Persze ha így válaszolsz, fatális tévedés volt!!! „

Hát az.

És ugye még én vagyok lecseszve, és nem is érti mi a bajom.

youngheart0_tumblr.jpgElőször is nagylány vagyok, és nem kívánok lopott órákban sunnyogva találkozni senkivel. Pláne nem akarok a munkából ellógni, szabit kivenni, ha az úr éppen úgy gondolja.  Vannak bizonyára olyan nők, akiknek ez elegendő. Nincsen ezzel semmi bajom, érezzék jól magukat.  De a helyzet az, hogy egészségügyi partnernek is van elég szabad, okos, jóképű, kedves férfi, nem kell elfogadni a leereszkedő stílust, vagy a kegyet.

Addig is, nem tudok mást, járok egyedül az utamon. Fotó: youngheart0.tumblr.com/Pinterest - köszönöm

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buonasera.blog.hu/api/trackback/id/tr6212775968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása