buona sera

Ha valaki megfogná a kezem....

A zöldségkereskedő tökös pasiról eszembe jut Péter

2017. január 13. 12:54 - nem a szőke

- a megfelelőt is nehéz megtalálni

Péter, ha úgy tetszik az ideális pasi: magas, vonzó, jó megjelenésű, szép szemekkel, és még okos is.

Az első levele is más volt mint  a többieké :  Szia!  Tea,vagy inkább olasz espresso?  - kérdés,  ami lehetőséget teremt egy beszélgetésre. Néhány napig tartó levelezés után a villámrandin továbbra is csodálkozva  figyeltem, miért kereshet ez a férfi nála idősebb nőket. Érdekelt a motivációja,  konkrétan átverésnek is gondoltam az egészet. Végül a csalódástól (vagy az elutasítástól) félve még aznap este levélben elköszöntem.

Közben eltelt egy év, ismét feljelentkeztem a korábbi oldalra és meglepődve láttam még mindig keresi párját. Őszintén nem értem, miért nem talál egymásra annyi kedves, helyes, okos nő és szimpatikus, értékes, intelligens férfi. Mivel nem "haraggal váltunk el", így írtam neki:

Kedves Péter,
bár nem feleltünk meg egymásnak, látom még mindig itt.
Ha nem tűnik bizalmaskodásnak, megkérdezhetem, hogy egy ilyen vonzó, okos férfi, hogy lehet, hogy még mindig fent van a párkapcsolati oldalon?
Boldog ünnepet. É.

Ami kissé meglepett, hogy válaszában, nem a saját jelenlétét fogalmazta meg (bár később arról is szót ejtett), hanem kissé lesajnáló stílusban az én helyzetemre akart rávilágítani.

Kedves É:

Pontosan tudom azt, hogy az elvárásaid, és mellé a korod alapján a legrosszabb helyzetben vagy, a korodbeli, hozzád illő férfiak, már nagyon szottyadtak, szinte az apáid lehetnének,aki pedig kivételesen jó karban van még, az pedig tántoríthatatlanul a fiatal nőket kajtatja...
Amit viszont a sors, az élet ajánlana neked,a fiatalabb férfit, azzal pedig nem igazán szeretnél élni...megijeszt egy ilyen kapcsolat...de miért is?

A korban hozzám illő lányok...egyrészt vagy már foglaltak, a normálisabbja, vagy pedig összeférhetetlenek, sajnos ez a kor kinevelt egy olyan nőtípust,akik sem barátnőnek,sem társnak,de még szexpartnernek sem alkalmasak..Viszont rettentő anyagiasak,hisztisek,követelőzőek...alkalmatlanok minden női szerepre jószerével..ez a mai kor egyik nagy rákfenéje...Szerintem elég sok panaszt hallhatsz a férfiaktól,főleg ha meg is hallgatod őket,és ők is bízva benned,őszintén elmondják...

Még nem szántad rá magad egy velem való találkozásra? 

P.

Kissé meglepett, amit írt, hiszen a rendszerben jól láthatóan megjelentek a régi levelek, melyekből azért kiderült, hogy találkoztunk

Kedves Péter !

Valóban továbbra is keresek.
És hogy nem szántam-e rá magam a veled való találkozásra?
Amikor egy éve találkoztunk én féltem egy esetleges érzelmi kötődéstől, féltem a csalódástól.
Ugyanakkor egyáltalán nem éreztem részedről a vonzódást irányomban, legfeljebb felületes, alkalmi szinten.
Most sem hiszem, hogy én lennék számodra az, aki mellett hetente egy-két estét szeretnél eltölteni, még, ha úgy is érzem, akár rólam is írhattad volna, hogy milyen nőt keresel.
De tudjuk, a szavak szintjén megfogalmazott elképzelések nem mindig fedik a gyakorlatot.

Persze én sem a királyfit keresem, sem a tökéletest, hanem (ahogyan egy kedves ismerősöm fogalmazott) legalább egy megfelelőt, aki számára fontos vagyok, akire szellemileg és fizikailag is felnézek, aki motivál és én is ösztönzöm, és aki jól érzi magát velem, akár a kanapé két oldalán ülve, olvasgatva, egy pohár borral vagy teával a tűz mellett.

SZóval, ma is úgy látom, ahogyan akkor, a szemeid, a gondolataid magukkal tudnának ragadni, de egy alkalmi szexre, vagy egy-két alkalmas találkozásra nem töröm magam senkiért. 
Üdvözlettel: É

De ő továbbra sem olvasott el semmit a korábbiakból:

Kedves É!
Nem próbáljuk meg mégis? 
.

Kedves Péter, 
hát próbáljuk,
É

Szia É!

Rendben,akkor öntsünk tiszta vizet!:)
Én úgy szeretném,tervezném ezt a találkozást,hogy optimistán vállalod azt hogy feljössz hozzám,szeretnék egy kicsit elbeszélgetni Veled,megismerni Téged....ha eközben úgy érezzük kölcsönösen hogy van köztünk fizikai vonzódás,akkor a testiségre is sort kerítenénk....Ha ez a verzió Tőled nagyon távol van,elképzelhetetlennek tartod mindezt egy első randin,akkor kérlek mondd meg,ne a lakáson derüljön ki hogy félreértettük egymást!
Küldenél egy telefonszámot?

Még mindig nem olvasta el a korábbi levelezést, így azután leírtam, hogy már korábban is "találkoztunk"

Kedves É!
ÉS hogy érezted magad velem? Őszintén..

Kedves Péter!
Számodra nem jelenthettem nagy élményt, ha nem is emlékszel rá, hogy a villámrandi villámszexszel végződött.
A találkozásunk is felemás volt.
Te voltál az első olyan férfi, akivel találkoztam a korkülönbség ellenére, és emiatt rettentő zavarban voltam.
Maga szex - azt mondanám megvolt. Nem volt rossz, de nem sodort magával. Szerintem mindkettőnknek csak egy pipa, túl vagyunk rajta. 

Azonban továbbra is elgondolkodtatnak az alábbiak:
- ha bármi is megmozdult volna benned irántam, valószínűleg kerestél volna
- én valóban megijedtem, elsősorban magamtól, és a helyzettől. 
- a tapasztalatom azt mutatja, hogy a veled korú férfiak szinte csak szexuálisan érdeklődnek irántam, és ez nekem kevés, 
- olyan kapcsolatot keresek, amelyben ezen túlmenően szellemi inspirációt, motivációt, gyengédséget, odafigyelést, közös estéket kapok
- és annak ellenére, hogy nem tudjuk egy kapcsolat mivé alakul - azt gondolom, te nem ez a típus vagy. Bár ebben lehet hogy tévedek, a veled töltött rövid idő alatt nem ismerhettelek meg

Szóval én nem ismerlek, nem ismerem az életed, a habitusodat, az igényeidet, csak a magamét. 

Vállalom, hogy olyan férfit keresek, akinek az érintésétől is Nőnek érzem magam, akinek, mint a legyőzött állat odanyújtom a nyakam, mert ő tudja mi jó nekem.
És igen, akinek érdekelnek a gondolatai, akivel akár semmiről is tudunk írni, beszélni, vagy hallgatni.
Hát, mondhatod, hogy öregasszony létemre magasra teszem a lécet.
Igen, így van, de hiszek abban, hogy nem a lehetetlenre vágyódok.
ha másként nem megy majd többekből teszem össze a FÉRFIt.

Ismét sokat írtam - de hát ez is én vagyok.
É

A levelet elolvasta és nagyjából negyedóra múlva törölte magát az oldalon. Így csak itt írhatom le, hogy ismételten jól esett, hogy egy ennyire vonzó, okos férfi ismét találkozni akart velem.

 

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://buonasera.blog.hu/api/trackback/id/tr2112122747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2017.01.13. 13:25:50

Micsoda meglepetés, hogy a "magas, vonzó, jó megjelenésű, szép szemekkel, és még okos is" pasival rögtön villámszex lett, és rögtön elfelejtett:)

nem a szőke 2017.01.13. 16:59:22

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Bizony-bizny, viszont az elmúlt évből én jöttem ki jobban.

2017.01.21. 20:44:27

"Számodra nem jelenthettem nagy élményt, ha nem is emlékszel rá, hogy a villámrandi villámszexszel végződött."

Hát bizony, a fa tetején lévő almák is ilyen könnyen hullanak a férfiak ölébe, és a férfiak ilyen könnyen jönnek rá arra, hogy azok sem különbek, mint a már a lábuk előtt heverő, vagy épp karnyújtásnyira lévő gyümölcsök.
süti beállítások módosítása