buona sera

Ha valaki megfogná a kezem....

Levél a fióknak

2017. január 27. 19:28 - nem a szőke

Képzelje, új megoldást találtam. Talán észrevehető volt, hogy szeretek magának írni. Ugyanakkor kissé feszélyez is, hiszen nem vagyok én magának senkije, hogy gondolat kísérleteimmel bombázzam. De valamiért könnyebb magának írnom, mint csak úgy, bele a semmibe.

Szóval megtaláltam.

Magának írtam, de nem küldtem el.

Így is inspirált.

Lehet, hogy ez lesz számomra a megoldás és akkor kevesebbet fárasztom majd.  Bár, ahogyan magam ismerem, lehet, hogy ez, csak az eheti megoldás minden bajokra.

Nahhh mindegy, próba cseresznye és egyéb hülye mondások.

Pusszantom.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buonasera.blog.hu/api/trackback/id/tr712160969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása